Friday, November 07, 2008

WARKAH TERBUKA UNTUK ABANG HANIEF BLOGSPOT.COM….

Assalamualaikum w.r.t

Saya adalah peminat video Abg.Hanief melalui blog penarik beca ni yang banyak memuatkan video politik Negara yang diedit hebat.

Tetapi tetiba pulak ada video tentang MLM ni (sila klik tajuk diatas).Mungkin video tentang politik dah takde isu-isu panas,so terpaksalah Abg.Hanief beralih arah ke isu-isu ekonomi pulak kan? (andaian saya sahaja).Mujurlah video tu sentuh tentang MLM AMWAY.

Saya tahu tentang AMWAY,tapi saya malas nak komen LEBIH-LEBIH pasal AMWAY ( sebagai menghormati ahli-ahli AMWAY).Oleh itu,saya menyeru:

“Wahai ahli-ahli AMWAY!!! Wake up!!...Wake up!!...komenlah video ni!!..sebelum saya yang beri komen”…hehehe

Untuk lebih memahami apa tu MLM…Terutama MLM CNI adalah lebih baik Abg.Hanief join CNI atau buat kajian tentang CNI,atau Tanya-tanya tentang CNI,atau risik-risik tentang CNI…

Takpun Abg.Hanief cuba-cuba lah study tentang CNI secara senyap-senyap dengan rajin-rajinlah jengok-jengok blog kami melalui blog saya ni (http://ceritabonuscni.blogspot.com)…banyak link blog CNI di sini.

Takpun,saya jemputlah Abg.Hanief join forum/yahoogroups.com via blog saya jugak di http://cniterapi.blogspot.com yang baru saya bangunkan kelmarin..Semoga Abg.Hanief jadi orang yang pertama join yahoo.groups saya tu.Akan banyak bahan-bahan menarik yang akan saya upload di situ untuk membolehkan Abg.Hanief lebih memahami tentang MLM InsyaALLAH.


Akhir kata,TAHNIAH dan SYABAS untuk Abg.Hanief di atas keberanian Abg.Hanief mengkongsikan video ini kepada saya dan kepada kami semua..semoga perkongsian ni akan dapat membuka minda kita untuk melihat dunia dengan lebih luas dalam perspektif dan dimensi yang berbeza.


“JUMPA ANDA DI PUNCAK KEJAYAAN”

“Apa khabar semuuuuaaaa!!!?”

“Ayuh laungkannya!!: “LUAR BIASA BAIIIKKK!!!...Tepuk tangannn…. Tepuk lagi….!!!

No comments: