Sunday, August 17, 2008

Salam Luar Biasa Baik dan Hebat sekali!!Part 1

Kelmarin saya ada meng"upload"beberapa e-book ke dalam file group.

Hari ni pun ada saya meng"upload"..ari ni saya bangun jam 3 pagi sehingga jam 1 pm masih di depan laptop saya...byk xtvt yang saya buat...kemaskini fail,folder di dalam laptop untuk di burn ke dalam CD bagi menggurangkan beban laptop..

Harap apa yang saya upload tu dapat memberikan manfaat kepada rakan niaga semua,downline2 saya dan bakal2 downline saya...sebab kita hanya dapat berhubung di alam cyber sahaja..

Ini mungkin cara saya buat masa ni..hanya di dalam cyber..sebabnya saya tak boleh bergerak untuk berjumpa dengan anda..tujuannya bagi menjimatkan kos minyak kereta,dan kos-kos lain...

So,saya hanya dapat memanfaatkan teknologi internet berkelajuan 1M dengan sewa bulanan RM110 dan sewa rumah di pekan pada kadar sewa RM480 sebulan(kerana sebelum ni saya guna line DiGi Broadband GPRS di kampung pada kelajuan 53.2kbps dengan sewa bulanan RM66)..itulah kos saya..Kos anda bagaimana?

Sebenarnya,jangan kita kisahkan pasal kos untuk mendapatkan suatu kejayaan..kos tetap akan ada,namun pastikan ianya berbaloi untuk anda!! kerana ini adalah PERNIAGAAN BUAT ANDA!!

Terima Kasih...JUMPA ANDA DI PUNCAK KEJAYAAN.!!

No comments: